Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

VERENPAKKET bestuurderstoel w123 sedan 1982
(1 bekijken) (1) Gast
In dit topic onderdeel kunt u berichten plaatsen omtrent het interieur van de oude Mercedes-Benz.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: VERENPAKKET bestuurderstoel w123 sedan 1982

VERENPAKKET bestuurderstoel w123 sedan 1982 1 week, 6 dagen geleden #105743

• aart123
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Dag allemaal,

Ik heb even iets steun en ervaringsuitwisseling nodig....eerlijk gezegd duizelt het mij onderhand!

De veren zijn stuk van de bestuurdersstoel...niks geen bijzonders is eerder gebeurt, en toen een gebruikt verenpakket geplaats, nu na een paar jaar weer hommeles!

Wat is wijsheid???

Op ebay zie ik komplete verenpakket voor een paar honderd euro aangeboden....vriendelijk prijs natuurlijk!....Wie heeft hier ervaring mee...Zijn ze goed?....is het goede degelijke imitatie??

Of kan ik toch beter kiezen voor een origeel verenpakket....deze worden tot mijn verassing nog geleverd....zonet geinformeerd bij de dealer....met alleen het apezuur geschrokken van de prijs....ruim 800 euro EX!!!!

Een gebruikt veren pakket wordt me afgeraden, daar is natuurlijk te sterkte toch uit....hoe goed ie ook lijkt

Ik heb er best geld voor over....maar ruim 800 vind ik best een bedrag....als het niet anders kan ok....maar zijn er nog andere mogelijkheden om aan een origineel verenpakket te komen voor een vriendelijkere prijs????
Ben heel benieuw hoor graag!!!!
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.42 seconden

Wie is online?

Deze gebruikers zijn al online:
Kom snel binnen op het forum!

Forum Statistiek

• Total Users: 541
  • Latest Member: marion
  • Total Posts: 24.3duizend
  • Total Topics: 1567