Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz?
(1 bekijken) (1) Gast
In het gedeelte "Algemeen" kunt u diverse zaken plaatsen die betrekking hebben op het merk Mercedes-Benz, wat niet in een ander topic onderdeel past.
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz?

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 4 maanden, 1 week geleden #103898

• jsp
  • Aanwezig
  • " Donateur "
goed voor de bochtjes.

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 3 maanden, 2 weken geleden #104086

• Hannus
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Michelin XWX Niet goedkoop maar je hebt ook wat. Zeker in de V sector

Mvgr,

Hannus

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 3 maanden, 2 weken geleden #104099

Gewoon koppie gebruiken, hoeveel km rijdt je per jaar en dan je keus maken toch?

Groet...Rolf

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 3 maanden, 2 weken geleden #104104

Michelins XWX zijn er niet in de juiste maat.

Voor die paar km die ik per jaar rijd met de W114 worden het denk ik Math's suggestie ofwel de ContiEcoContact 3 175/80 R14 88T.

Gr Edwin

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 3 maanden, 2 weken geleden #104110

Hoi Edwin,

Lijkt me een prima optie. Continental is een A merk en staan bij mij bovenaan de lijst.

Heb je de 230 nog op de weg of is die gestald?

Groeten, Math

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 3 maanden, 2 weken geleden #104113

Hoi Math,

De 230 is weer voorzien van een verse APK en wordt dus af en toe weer uitgelaten.

Gr Edwin
We willen u bedanken: rolfmercedes, jsp

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 3 maanden, 2 weken geleden #104126

• jsp
  • Aanwezig
  • " Donateur "
Tyfoon heb ik onder mijn huidige stalen velgen set.
We willen u bedanken: rolfmercedes

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 3 maanden, 1 week geleden #104211

Het zal vloeken in de kerk zijn voor sommigen maar ik heb deze banden onder de Benz , en ze rijden echt prima!

Laast bewerkt: 3 maanden, 1 week geleden Door Bob250stijn.
We willen u bedanken: jsp

Re: Welk merk en soort banden onder de oude Mercedes-Benz? 3 maanden, 1 week geleden #104238

So what Bob, het is jouw keus...veel rijplezier

Groet...Rolf
Laast bewerkt: 3 maanden, 1 week geleden Door rolfmercedes.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.28 seconden

Wie is online?

Deze gebruikers zijn al online:
Kom snel binnen op het forum!

Forum Statistiek

• Total Users: 515
  • Latest Member: benny.jooken
  • Total Posts: 12
  • Total Topics: 1