Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
Hier kunt u een eigen topic aanmaken waarin u de gehele geschiedenis over uw oude Mercedes-Benz kunt bijhouden en laten zien met foto's.

Gegarandeerd een mooi naslagwerk voor de toekomst!

Laat uw topic titel altijd beginnen met met Baureihe W,C of R vervolgd door het type bijvoorbeeld: W109 300SEL 6.3
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Logboek R129/SL500

Logboek R129/SL500 1 week geleden #105279

• Seinkes
  • Afwezig
  • " Donateur "
Hoi, ik ga hier proberen mijn avonturen met mijn r129 met jullie te delen,niet mijn sterkste kant....als ik die mooie reportages zie
Na lang zoeken Sl gevonden bij handelaar,lichte blauwe met grijs interieur is zeldzaam,wagen wordt perfect werkend,nieuwe soft top en gekeurd geleverd.
Na afhaling ,lamp vol water,pinker gebarsten,achterlicht gebarsten,velgen met lakschade en velgschade...hemel hard top los..
Effe bellen met de man...terug naar ginds,velgen worden hersteld,de rest wordt opgelost.
Toch al een beter gevoel...nu aant werk: motorolie,oliefilter,luchtfilter,bougies,versnellingsbakolie en filter,nu nog even delcokappen nazien...warm starten kan beter....deze zouden nieuw zijn ...niet dus ook de dichting beenhard...effe wringen en krak,8l koelvloeistof de vloer op,teut radiator afgebroken,weer bellen..een nieuwe voor 250 euro en een occasie gratis..nieuwe dus.
Alles gedemonteerd....nu maar doorbijten he...nieuwe pomp,thermostaat ,darmen ,condensor,droger,riem,looprol[map][/map]

Logboek R129/SL500 1 week geleden #105280

• Seinkes
  • Afwezig
  • " Donateur "
Hhhhhmmmm ,
Wa problemen om foto te plaatsen....

Re: Logboek R129/SL500 1 week geleden #105282

• Seinkes
  • Afwezig
  • " Donateur "
[img][/img]

Re: Logboek R129/SL500 1 week geleden #105284