Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
Hier kunt u een eigen topic aanmaken waarin u de gehele geschiedenis over uw oude Mercedes-Benz kunt bijhouden en laten zien met foto's.

Gegarandeerd een mooi naslagwerk voor de toekomst!

Laat uw topic titel altijd beginnen met met Baureihe W,C of R vervolgd door het type bijvoorbeeld: W109 300SEL 6.3
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Nieuwe C220 1994 W202

Re: Nieuwe C220 1994 W202 11 maanden geleden #102869

• CocoW114
  • Aanwezig
  • " Donateur "
En zeker geen briefje achter de ruitenwisser?

Gr Edwin

Re: Nieuwe C220 1994 W202 11 maanden geleden #102870

Tja waarschijnlijk op het telefoontje kijken hè, hufters

Groet...Rolf

Re: Nieuwe C220 1994 W202 11 maanden geleden #102871

Nee inderdaad geen briefje.. zal toch een klap hebben gegeven.

Gelukkig alleen de spiegel beschadigd en verder niets aan de auto.
Gisteren de mooie dag maar gebruikt om dit snel op te lossen.

Primer spuiten, kleurlak en blanke lak. In de kap trok er door de lak een rond kolkje wat afkomstig is van het spuitgieten van het kunststof. Wellicht had ik nog een keer grondlak erover moeten spuiten. Eerst maar eens zien hoe het zo bevalt.

Gauw vergeten hoop ik.

Groeten, Math

Re: Nieuwe C220 1994 W202 11 maanden geleden #102878

• 250Petrolgrun
  • Afwezig
  • Administrator
  • 2 liters is a softdrink, NOT AN ENGINE SIZE!
Hee Mathieu,

Mooie foto's van winterbeg, keurige matten en een goed werkende Hirschmann is weer genieten. Maar dan één of ander onverlaat die spiegel te grazen heeft genomen is weer minder leuk. Maar goed je hebt het weer keurig en direct op een vakkundige manier opgelost. Respect weer hoe jij alles tip top in orde maakt.

Groet, Arno
We willen u bedanken: Zuendfolge

Re: Nieuwe C220 1994 W202 5 maanden geleden #104516

Hoi Math,

Tja op zulke klusjes zit je niet echt te wachten maar, het ziet er weer netjes uit.
Wanneer zo'n plekje je gaat irriteren en je kijkt er iedere keer naar, zou ik het over doen.Zelf kan ik er niet tegen en ga er steeds naar kijken, zit in je kop hè

Groet...Rolf

Re: Nieuwe C220 1994 W202 4 dagen, 4 uren geleden #105518

Hallo,

Vorige week heb ik een trekhaak onder de C220 gebouwd. Niet meteen mijn keuze, maar ik wil de wagen weer verkopen en degene die geïnteresseerd is wil een trekhaak voor een fietsendrager.

Geluk erbij is dat een kennis van me net een C220 Diesel voor de sloop had staan en vroeg of ik nog iets van de auto kon gebruiken. Daar zat dus een trekhaak onder.

De kabelboom van de C220 had een zelfklever met januari 1993 erop, ik denk dat het een voorseriemodel is. De kabelkleuren waren ook niet helemaal hetzelfde als van de diesel. Er waren bijvoorbeeld kleuren als puntjes op de kabels geverfd.

Verder paste alles goed.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.36 seconden

Wie is online?

Deze gebruikers zijn al online:
Kom snel binnen op het forum!

Forum Statistiek

• Total Users: 527
  • Latest Member: TB230E
  • Total Posts: 24duizend